0

Részösszeg: Ft


Nincsenek termékek a kosárban.

Oldal kiválasztása

Fizetés és szállítás

Az alábbiakban tájékoztatjuk Vásárlóinkat a Quickpower webáruház kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységeihez kapcsolódóan a választható fizetési és szállítási lehetőségekről. A webáruházban a vásárlás véglegesítése folyamán valamelyik fizetési- és szállítási módot kötelező kiválasztani; ezek nélkül érvényes megrendelés nem adható.

1.       Fizetési lehetőségek

1.1 Banki átutalás (előre utalás) választása esetén Vásárló elutalja Eladó számlájára a teljes vételárat. Eladó a teljes vételár számláján történő jóváírást követően összeállítja a megrendelt termékeket és átadja a szállítást végző logisztikai partnerének. További információkat az Általános Szerződési Feltételek 6.fejezetében talál.

1.2 Online fizetés bankkártyával vagy Barion tárca használatával (előre utalás) választása esetén Vásárló a Barion Payment Zrt. által üzemeltetett online fizetési felületen egyenlíti ki Eladó részére a teljes vételárat. Eladó a teljes vételár számláján történő jóváírást követően összeállítja a megrendelt termékeket és átadja a szállítást végző logisztikai partnerének. További információkat az Általános Szerződési Feltételek 6.fejezetében talál.

1.3 Utólagos árufizetés (utánvét) választása esetén Eladó az érvényes megrendelést követően összeállítja a megrendelt termékeket és átadja a szállítást végző logisztikai partnerének, a Magyar Posta Zrt-nek. Vevő a termékek átvételekor fizeti meg a teljes vételárat a szállítást végző személynek. A fizetés készpénzzel vagy bankkártyával történhet. Az utánvét szolgáltatás díja 399 Ft. További információkat az Általános Szerződési Feltételek 6.fejezetében talál.

 

2.       Szállítási lehetőségek

A megrendelt termékek Eladó székhelyén történő átvételére és/vagy kifizetésére nincs lehetőség. Eladó a megrendelt termékeket harmadik féllel kötött szerződés alapján, a Magyar Posta Zrt-vel szállíttatja el a Vásárló által megadott szállítási címre. A webshopban választható kézbesítési módok ismertetése.

2.1 Házhozszállítás választása esetén a Vásárló által a megrendelés folyamán megadott szállítási címre történik a csomag kézbesítése. Szállító a csomag kézbesítését legfeljebb kétszer kísérli meg. Ha a csomag kézbesítése másodjára is sikertelen, úgy csak a postai értesítésben megjelölt postán lehet azt átvenni, a második sikertelen kézbesítéstől számított 10 (tíz) munkanapon belül. További információkat az Általános Szerződési Feltételek 5.fejezetében talál.

2.2 Postán maradó kézbesítési mód választása esetén a szállító a Vásárló mobiltelefonjára és/vagy email címére küldött üzenetben értesítést küld a csomag hozzáférhetőségéről és a 10 (tíz) napos átvételi határidőről. A Postán maradóként megrendelt küldemények átvétele a megjelölt posta nyitvatartási idejében lehetséges. További információkat az Általános Szerződési Feltételek 5.fejezetében talál.

2.3 PostaPont-on történő átvétellel megrendelt küldemény esetében szállító a Vásárló mobiltelefonjára és/vagy email címére küldött üzenetben értesítést küld a csomag hozzáférhetőségéről és a 10 (tíz) napos átvételi határidőről. A csomag átvétele MOL helyszínek esetén a hét minden napján, Coop üzletek esetén hétfőtől szombatig lehetséges. További információkat az Általános Szerződési Feltételek 5.fejezetében talál.

2.4 Csomagautomata-ra címzett küldemény esetén szállító Vásárló mobiltelefonjára és/vagy email címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, ami az üzenet kézbesítését követő 2 (két) munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. További információkat az Általános Szerződési Feltételek 5.fejezetében talál.

A Fizetési és szállítási tájékoztató letöltése pdf formátumban.